piątek, 13 lipca 2012

piątek 13stego!!! ;)


Piątek 13stego.... przesąd, zabobon a dla mnie magiczny dzień... ;)
3 miesiące temu..... dokładnie 13stego w piątek ;)! ....
zaczęłam swoją magiczną blogerską przygodę ;)...
i jest cudnie!!!
i jestem szczęśliwa!!
że się odważyłam ;)... że dłużej nie zwlekałam, że uwierzyłam w siebie....
dzięki temu i dzięki Waszej życzliwości...
poznałam tyle pięknych osobowości i spotkało mnie tyle "niemożliwości" ;)
aż mi się, ze szczęścia zrymowało hihihi ;)
cudnie jest być z Wami  ;)....
z całego serca dziękuję ;).....
a teraz....
"nadejszła wiekopomna chwiła" ;)....
i dwie piękne panienki....

przystąpiły do losowania ;)....


tak, tak... dwie hihihih....
moja euforia jest tak wielka, że niespodzianki pojadą do dwóch osób....
pierwszą z nich jest....


LLOOKA... ;)
a drugą....


Ania Siedem ;)....

gratuluję ;) i oczywiście proszę o maila z adresem ;)



kochane dziewczynki bardzo Wam wszystkie dziękuję za udział w mojej zabawie
za każdy Wasz wpis, za każdą uwagę i każdy uśmiech jaki od Was dostaję...
i za Waszą mega energię.... ;)

a oto skromny kwiatek dla Was przesłany ze szczerego serca ;)
niech Wam się wszystkim wiedzie tylko jak najlepiej... ;)
i niech Wam się spełniają marzenia...
 tak jak powoli małymi krokami zaczynają się spełniać moje.... ;)
a pszczółka, by nigdy Wam nie brakowało pomysłów i pracy.... ;)

a jaka jest odpowiedź na pytanie?...
oczywiście miałyście rację co do robali i odstraszającej ich niebieskiej barwy... ;)
choć mi osobiście bliższa sercu jest odpowiedź Anuchy z kotbury jak najbardziej prawidłowa... ;)
że dom malowano na błękitno jak była w nim panna na wydaniu....
;)


 cudownego weekendu Wam życzę ;)!!!
buziaki!!!




13 komentarzy:

  1. o jacie a ja przegapilam zabawe!:-))) Agulku jakie te Twoje dziewczynki sa slodziusie!!! i te usmiechy zniewalajace!!! serce cioci Syl juz tu topnije chyba musze wyslac jakies misie gumowe czy cos! koniecznie!!!!:-)))) ah piekny ten twoj niebieski moja artystko kochana!!! cos mnie wpedzila w szydelkowanie ale tosiam cie za to!!!!
    Buzka do uslyszenia po niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jak ja Ciebie tosiam ihihihih mega!!! normalnie żyć bez Ciebie nie mogę!!! tak się cieszę kochanie, że szydełkujesz hihihi mocno, mocno!! a ja już mam na paluchach odciski hihihi ale napieram na maksa! ;)do usłyszenia już się doczekać nie mogę ;)...

      Usuń
  2. :-))) No śliczne te panienki:-))) Gratuluję zwyciężczyniom !!!
    Dziękuję za zabawę , dużo dobrej energii bije też z niebieskiej chaty i z Twoich literek :-) Pozdrawiam, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panienki ściągnięte prosto z podwórka hhihi bez stylizacji i mega wypaprane jak na "wiejskie" dzieci przystało... dobrze, że na zdjęciach nie widać tych uwalonych koszulek ;).... ściskam Wiesiu gorąco!!

      Usuń
  3. Że co???? Że wygrałam? Ściskam Was przeogromnie, tak się cieszę. Buziaczki dla Ślicznotek!
    Właśnie szykuję się do chaty i na chwilkę tylko wpadłam, a tu taka niespodzianka!
    Odpowiedź Anuchy też mi się bardzo podoba:)
    A z tego, że jesteś z nami bardzo się cieszę, bardzo!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi czyli piątek 13stego może być szczęśliwy!!! ;)... ściskam kochana, miłego weekendu ;)... buziaki! i gratuluję hihihi.... ;)

      Usuń
  4. Mnie pozostaje wierzyć , ze mam szczęście w miłości :-)
    bo w grach losowych na pewno nie , hihihih
    A z przesądów najbardziej lubię o czarnym kocie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anucha ja też staram się wierzyć, że mam szczęście w miłości hihihi... przesąd o kocie uwielbiam ;) i jeszcze przypomniał mi się zabobon mojego taty dotyczący zakonnicy hihihi zawsze jak ją zobaczył "coś nie poszło" po Jego myśli, a niby przesądny nie był hihihi ;)

      Usuń
  5. Jak patrzę na Twoje Śliczne Córki to aż mi się buzia uśmiecha - mają zaraźliwe śmiechy:) Gratulacje dla Zwyciężczyń:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, ze zobaczysz je na żywo hihihi czekam niecierpliwie ;))))

      Usuń
  6. bliźniaczki?
    W ogóle czytając Twój profil to tak jakby o mnie był;)... niebieskości uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń