niedziela, 13 stycznia 2013

w sieni....


Ostatnio usłyszałam, że pokazuję za mało swojego domu...
więc nadrabiam ;)...
na początek zapraszam do sieni...
czyli przedpokoju w Niebieskiej Chacie...



oczywiście królują w nim szydełka i makatki..
ta nad sofą ma sentencję...
"nie mów nikomu co się dzieje w moim domu"...
powiesiłam ją przy wyjściu...
 tak dla przekory ;)...
 dla tych wszystkich, którzy chcieliby opowiadać niestworzone historie
o mnie i mojej chacie ;)....



zaraz za sofką jest wejście do pokoju dziennego...
miejsca w którym szydełkuję, śpię i grzeję się przy kominku...



a niebieska szafeczka oczywiście.....
 odrapana i malowana przeze mnie....



 po prawej stronie od sofki i drzwi wejściowych...
moja kuchnia z jadalnią....
i schodami na strych....



ale o całej reszcie już następnym razem ;)....

kolorowego i cudownego tygodnia!!!

ściskam Was gorąco ;)

32 komentarze:

  1. Cieszę się, że pokazałaś więcej swojej niebieskiej chaty. Jest rewelacyjna, chce więcej! Nie mogę się już doczekać. Ta szafka przerobiona przez Cienie jest cudowna.
    Pozdrawiam
    T.

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie sloneczko slicznie!! Twoj styl i juz! niepowtarzalny! sciskam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ,i zupełnie inaczej .Pozdrawiam cieplutko .
    Ewa Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Klimat Twojej chaty jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie! Już się nie mogę doczekać dalszej oprowadzki ;o)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie :) orygialnie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ pięknie u Ciebie!!! Chata fantastyczna! Piękne meble! I tak mogłabym długo wymieniać i zachwycać się :) I zamieszkać tam bym mogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie i klimatycznie, ciepło, domowo, dużo skarbów !
    Dla Ciebie również dobrego tygodnia!
    Pozdrawiam ciepło, Wiesia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dear Agnieszka,
    oooooohhhh, it´s soooo cosy and wonderful!!! Love it!!!
    Hugs, kisses and a nice new week,
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  10. Aguś -niesamowicie klimatyczne mieszkanie stworzyłaś.Życze Ci by w tych wnętrzach panował spokój i radość pod skrzydłami Opatrzności.Byś czuła się spełniona-w tym przecież tkwi istota-prawda?Miłego tygodnia-aga

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowna , klimatyczna niebieska chata:)) z niecierpliwością czekam na więcej :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie odrapane meble!! Noszę się zamiarem odrapania choćby ramek, ale nie wiem czy mi to wyjdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, klimatycznie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fantastyczne chata. Własnie tak nie mieszkanie, dom, ale chata z całym pozytywnym bagażem tego słowa. Cudna stylizacja mebli. pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką makatkę pamiętam z domu rodzinnego, a nad wiaderkiem z wodą wisiała makata z napisem Świerza woda zdrowia doda, to były wspaniałe lata. Fajny klimat stworzyłaś będę wpadać-mogę pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie u Ciebie, aż z chęcią na kubek kawy bym wpadła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. sielsko,anielsko-weszłam tu i uświadomiłam sobie jak mi brak koloru

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jak pięknie! Mnóstwo dodatków, ale w delikatnych kolorach.... Dobrze, że pokazałaś więcej :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie i klimatycznie :-)
    Takie makatki to mojej wspomnienie z dzieciństwa, po śmierci babci gdzieś przepadły, niestety.
    Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pieknie tam u Ciebie :))
    mogę z Toba zamieszkać choć na chwilę...;p
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowicie klimatyczne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. hej Aguś:) ja też sobie tak zawsze myślałam, że fajnie byłoby zobaczyć Twoją chatkę kochana a tutaj taka ładna fotorelacja:) jejku ile Ty masz szydełkowych cudeniek u siebie:)
    przede mną właśnie nowy projekt - pierwsza poducha do zrobienia jest w planie:))) taka kolorowa i wiosenna będzie:)
    ściskam cieplutko
    p.s. pięknie masz w tej swojej chatce:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pieknie i przytulnie,a ten klimat taki zaciszny i domowy.
    Prosze o wiecej!!!!;)Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Czuję się jakbym już stała na progu niebieskiej chaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. to jest magiczna chata :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak tu pięknie! Pozwól, że się rozgoszczę i będę mieć to magiczne miejsce pod czujnym okiem obserwatora :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepieknie u Ciebie, wiejsko, przytulnie, kolorowo. Uwielbiam to :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudownie!!!! uwielbiam takie sielskie anielskie klimaty:):)

    OdpowiedzUsuń
  29. po prostu nie mogę:) nie moge dłużej oglądać Pani bloga , bo oszaleje:) to wszystko jest takie piękne, że ja tu ledwo dycham!!!!! śliczne wszystko co Pani robi- kolory szałowe.... jak we śnie!!! to to co mi się podoba najbardziej- mogłabym mieć wyszedyłkowane ściany w mieszkaniu!!

    pozdrawiam i czekam na maila

    OdpowiedzUsuń