sobota, 17 maja 2014

Niebieska Chata w Moim Mieszkaniu

 
 
fot: M. Czechowicz
Stylizacja: J. Musiałowicz
zdjęcie własność : MURATOR
 
Po trwającym prawie rok remoncie...
 wreszcie mogę śmiało powiedzieć "kuchnia skończona" :)
oczywiście jak to u mnie bywa...
jeszcze wiele...
 zmienię...
dodam...
przestawię...
przemaluję...
bo nudy nie lubię...
i musi być "ruch na osiedlu" :)
 
 
fot: M. Czechowicz
Stylizacja: J. Musiałowicz
zdjęcie własność : MURATOR
 
jeżeli jesteście ciekawi efektu końcowego...
czy szerszych kadrów z serca mojego domu...
 z największą przyjemnością zapraszam Was...
do najnowszego, czerwcowego wydania Mojego Mieszkania...
od środy magazyn już jest w kioskach...
a w nim. m.in moja kuchnia ...
oraz ukochane przeze mnie "graty" :)
 
 
fot: M. Czechowicz
Stylizacja: J. Musiałowicz
zdjęcie własność : MURATOR
 
 dziś dla Was kilka kadrów...
które nie zmieściły się w magazynie...
oraz te "moje ulubione" :) ...
 
 
fot: M. Czechowicz
Stylizacja: J. Musiałowicz
zdjęcie własność : MURATOR
 
raz jeszcze bardzo serdecznie dziękuję...
Pani Joli Musiałowicz za świetną stylizację...
Panu Marcinowi Czechowiczowi za kapitalne zdjęcia...
ale przede wszystkim za kolejny...
 niezwykły dzień z Państwem :)
było super :)
 
 
 
fot: M. Czechowicz
Stylizacja: J. Musiałowicz
zdjęcie własność : MURATOR
 
 
 
aha i najważniejsze :) :) :)
wkrótce mała niespodzianka....
 ode mnie dla Was ...
już ją szydełkuję :) :) :)
 
Razem ze Staszkiem Kotem...
ściskamy Was gorąco!!
cudownej niedzieli :)
 


67 komentarzy:

  1. Gratuluję:)
    Mam numer i jestem zachwycona Twoim domkiem:)
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ilunia :) cieszę się bardzo, że Ci się podoba :) ściskam Cię gorąco!

      Usuń
  2. Aga gratuluje i podziwiam :)
    Kobieto jak ty to robisz :)
    A twojej niespodzianki juz sie doczekac nie moge choc wiem, ze z moim szczesciem to nie ja bede wygrana :( Ale coz moze jednak... Bo bardzo bym chciala byc posiadaczka choc jednego twego cudenka :) Zwlaszcza kuchennego :)))
    JESTES BOSKA...
    Sciskam serdecznie i goraco :)
    Madzia

    Aha i jesli masz czas i ochote to zapraszam na bloga mojego o mojej corci :)
    http://world-little-andrea.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu kochana trzeba marzyć i wierzyć w szczęście :) jestem tego czystym przykładem hihihi... i zgadłaś niespodzianka będzie kuchenna ;) :) :) ściskam Cię gorąco!! :) :) :)

      Usuń
    2. Kochana ja wierze baaardzo mocno dlatego jestem soba :)
      A tym bardziej czekam na niespodzianke :)
      Buziol

      Usuń
  3. Aguś gratulacje!!!:) Właśnie wczoraj kupiłam gazetkę bo wiedziałam że tam Cię znajdę!! Ciebie i Twoje pięknie urządzone wnętrza:) ..i kociak się załapał:) super!:) Świetna sesja w Twojej kuchni, super klimat!
    Zapraszam do mnie z odwiedzinki:) Serdeczności ślę cieplutkie:) Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilko kociak musiał być nie było innej opcji :) tym bardziej, że bardzo skutecznie przeszkadzały w sesji hihihi musiałam z całym towarzystwem czyli psami i kotami siedzieć na dworzu, choć nawet i to nie pomogło- zawsze znalazła się dziura przez którą trzeba było zajrzeć :) ściskam i oczywiście, że Ciebie odwiedzę :)

      Usuń
  4. That is truly a gorgeous kitchen ! Just perfect, so beautiful !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You Ingrid :) you are an Angel :) kisses and many hugs for You :)

      Usuń
  5. Aga, jak zawsze wspaniały klimat! I fajnie obejrzeć Twoje cuda na papierze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dziękuję, masz rację fajnie hihihih bo z tej perspektywy zupełnie inaczej się ogląda :) ściskam serce!

      Usuń
  6. Widziałam, czytałam i oglądałam :) Cudna kuchnia, świetny klimat! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To wspaniała wiadomość! Z dumą i radością obejrzę ten numer MM :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) cieszę się bardzo :) ściskam gorąco! :)

      Usuń
    2. Wiesz, Agnieszko. przyszedł czas, żeby napisać o czymś, co na szczęście nie zdarza się często, ale jednak czasem...
      Gdy ktoś mi mówi, że mu smutno i źle, że z niewiadomych powodów ma chandrę, odsyłam go na Twój blog :)
      I za ten balsam dla duszy serdecznie Ci dziękuję :)

      Usuń
  8. Gratuluję, fajnie, że będzie można obejrzeć Twoje niezwykłe domowe zakątki :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ślicznie dziękuję :) i oczywiście zapraszam do MM:) ściskam mocno! :)

      Usuń
  9. Gratuluję !!! wiem jakie to uczucie spełniać swoje marzenia:) !!! Pięknie tam u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tak wspaniałej publikacji :-)
    Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam :) pieknie wyszło .. a kuchnia taka twoja :) nawet jakby nie było podpisane wiedzialabym ze to twoja :D pieknie wyszło :) a jak sie wspołpracuje z panem Marcinem i panią Jolą też wiem i bardzo miło wspominam :) i juz niedługo bedą w koncu po roku tego efekty ;)
    pozdrawiam
    Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też na pierwszą publikację czekałam 9 m-cy tym razem tylko 2 :) aż nie wierzę, że tak szybko :) a kuchnia rzeczywiście taka moja jest hihihi inaczej być nie mogło :) w takim razie czekam na Twoje wnętrze w MM :) uściski!

      Usuń
  12. A ja jeszcze nie mam (chyba nie powinnam się przyznawać ;) ale strasznie jestem ciekawa, więc chyba zaraz sobie kupię. A niespodzianki nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję, że niespodzianka będzie się Wam podobać :) uściski!

      Usuń
  13. Agusia, u Ciebie jest taaaak bardzo pieknie!!! :) A kotek jaki fajny :)
    Zycze udanego weekendu!!! Pa i sciskam! Jola

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam, mam gazetkę i leży tu przy mnie:-))) Aguś gratuluję, Pięknie mieszkasz!!! ,,Ruch na osiedlu musi być", biorę, podoba mi się bardzo:-) No i fajnie, że pokazałaś nam te zdjęcia co nie zmieściły się w gazetce, mamy więcej do oglądania:-) Uściski, Wiesia

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie tam...
    kolorowo, wiosennie :)
    chętnie zajrzę do MM aby zerknąć jeszcze na szerszą perspektywę
    ps. ten stołeczek co przy chlebaku stoi... przypomniał stołeczek mojej Prababci...siedząc na nim albo ziemniaki obierała, albo wianki z ziół wyplatała...znajdę i ja taki :)
    dziękuję :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. no ten numer muszę mieć !!!!! gratulacje kochana !!!! a jak psiaki ??rozdane ????

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję :-) Jak zawsze jestem oczarowana ! :-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Serdecznie gratuluję i dalszej realizacji marzeń życzę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to była dla mnie wielka niespodzianka, znów móc zagościć w progach niebieskiej chaty :) super sesja! no i kuchnia rewelacyjna :)
    wsiowa na maxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję -Wspaniale:) Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  21. Agus Twoja niebieska jest tak piekna i oryginalna, ze w MM nie moglo jej zabraknac. Sciskam i lece po gazetke.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już mam MM! Gratuluję Ci z całego serca! Twoja autentyczność i oryginalność przebiła się przez panujące mody. I jest jak wisienka na torcie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwycająca kuchnia! piękne zdjęcia, więc MM kupię na pewno :) gratuluję kolejnej sesji i artykułu o Niebieskiej :) Patrzę i patrzę na te wszystkie cudne detale u Ciebie :)
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  24. no co do Ciebie zajrzę to Ci gratulacje składam :) także gratuluję serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Agnieszko bardzo Ci gratuluję!! Czytałam już dwa dni temu, zdjęcia fenomenalne:))) Ślę pozdrowienia!!

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam!!!
    jesteś dla mnie niewyczerpaną inspiracją:)

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluję:) u was jest tak pięknie

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje!!! Już kupiłam MM i podziwiam Twoją niezwykle ciekawą NIEBIESKĄ CHATĘ:))) Wspaniale się prezentuje!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Moja Droga Niebieska! Ty masz pasję, więc PRZYCIĄGASZ i oko i serce :)
    Gratuluję!!!!
    Jutro zajrzę do kiosku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kupiłam " M jak mieszkanie' wiedziałam że skądś znam te wnętrza. Teraz wiem :-). Pozdrawiam i gratuluję sesji.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie!
    Gratki wielkie!
    Uwielbiam Twoj domek:)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo sie ucieszyłam widząc cię znowu w moim ulubionym miesięczniku:)
    gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Agus Twoja niebieska jest tak piekna i oryginalna, ze w MM nie moglo jej zabraknac. Sciskam i lece po gazetke.

    OdpowiedzUsuń
  34. Agus Twoja niebieska jest tak piekna i oryginalna, ze w MM nie moglo jej zabraknac. Sciskam i lece po gazetke.

    OdpowiedzUsuń
  35. I saw your beautiful cupboard in Simply Crochet, but I didn't realise that it was yours until now :)
    Congratulations on the publication! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. najbardziej podoba mi się zdjecie z kotem w roli głównej :))))

    OdpowiedzUsuń
  37. Agniesiu, jestem zauroczona Twoją kuchnią po remoncie:). Jest ślicznie, kolorowo, obdrapano i w Twoim stylu, po prostu bosko:). Lecę po MM,

    pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Aga, gratuluje serdecznie!!! Piękna sesja!!! Poznałabym Twój domek wszędzie!!!
    Pozdrowionka i buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  39. Bajeczna!pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Duszyczko lubiąca babcine klimaty jesteś lekiem na moje oczy i balsamem na moje serce! Przepięknie tworzysz swoją przestrzeń życiową! Podziwiam z radością i ulgą, że jednak są podobne dusze do mojej!;)
    Ściskam Cię bardzo serdecznie!;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super! klimatycznie, swojsko, pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  42. Aga -cieszę się z Tobą i gratuluję!!!!Ściskam BARDzo mocno!!!!

    OdpowiedzUsuń
  43. Moje Mieszkanie to moja najulubieńsza na Świecie gazetka. Powinna być tygodnikiem, bo raz na miesiąc oglądać te cudowności to dla mnie zdecydowanie za mało! Każdego miesiąca biegnę jak szalona do kiosku i przez kolejne 30 dni zaczynam od niej dzień i z nią kończę. Uwielbiam ją:-) W każdym numerze wybieram sobie jakieś ulubione wnętrze, czasami więcej niż jedno a w tym miesiącu towarzyszysz mi Ty i Twoja Niebieska Chata:-) Twoja buzia uśmiecha się do mnie codziennie i czekam aż Twój domek w końcu pojawi się w dziale Kocham mój dom. Pięknie tam masz u siebie, przecudny stół (!!!) i meble i wszystko cudne. Oglądam MM codziennie i jest mi lepiej, bo sobie myślę, że nie jestem szalona, że zbieram i gromadzę meble ciekawe i niespotykane, kolorowe, obdrapane, emalię, naczynia i wiele innych:-) Ty na pewno mnie rozumiesz:-) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  44. super. Uwielbiam takie wnętrza i klimat :) Gratuluję gazetki :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Aga.......kurcze.........jaki boski ten Twój dom.......... :):):):) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepięknie u ciebie!Po prostu przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  47. Hola!!!
    adoro tu blog,muy bonito todo!!.
    GABY_MANOJITOSDEIDEAS.

    OdpowiedzUsuń
  48. You have the most beautiful kitchen - in fact your whole blog is just gorgeous. Shabby chic and crochet! Two of my totally favourite things.

    OdpowiedzUsuń