niedziela, 17 sierpnia 2014

Colors makes me Happy! :)

 
 
kolory sprawiają, że czuję się szczęśliwa...
 inspirują mnie...
napędzają...
rozweselają...
lubię to swoje kolorowe wariactwo...
 to jak piszczę z zachwytu widząc różowego dinozaura...
i to jak walczę ze spray'em malując nosorożca na turkusowo...
który natychmiast musi zostać zawieszony w kuchni...
nawet jeżeli nadal farba z niego spływa...
 
***
 
colors makes me happy...
inspires me...
makes me laughs...
I like my colorful craziness...
 laughs when I see pink dino...
or when I'm happy paiting metal rino on turquoise :) ...
 
 
lubię...
lubię pić kompot w kubku z kurami...
choć odkąd 200 sztuk zamieszkało za moim płotem....
zupełnie mi z nimi nie po drodze...
ale te kubeczkowe i talerzykowe kury wprost uwielbiam :) ...
 
***
I love all of my colorful stuff...
but the most ...
I love my chicken cups :)...
even if I do not like chicken since when..
 200 of them start living next to my door ...
:)
 
 
jestem pewna, że na zdjęciach rozpoznajecie
skąd są te moje kolorowe skarby...
tak to :  RICE :)
Duńska marka stoworzona przez Charlotte Hedeman-Gueniau i jej męża
  firma ta powstała z marzeń...
po to, by kolorować i rozweselać każdy nasz dzień...
 
***
 
I'm sure that you recognize from my treasures is :)
Yes this is RICE  :)
a Danish home wares and accessories company...
 Founded by Charlotte and Philippe Hedeman-Gueniau...
this company founded with the dream..
to make our lives happy, colorful and more magic...
 
 
niektórzy moim facebookowi przyjaciele wiedzą, że...
jakiś czas temu udało mi się wygrać na Rice'owym profilu... 
 książkę napisaną przez Charlotte: " Happy Home"
książka przyszła do mnie....
 z cudowną dedykacją od samej autorki...
zupełnie się jej nie spodziewałam...
ale cieszę się z tego faktu ogromnie, bo
dla mnie to coś więcej niż tylko dedykacja...
to namacalny dowód, że warto marzyć...
i głęboko wierzyć, że można te marzenia urzeczywistnić :) ...
 
***
 
some of you knows that while ago...
I won Charlotte's book Happy Home...
I'm really happy of this :)
Charlotte write me an inscription...
this is so important for me...
because now I know that it's worth dreaming...
and I belive that my dreams come true too :)
Thank You Charlotte from all of my heart
for your iscription and your beautiful book :)
and thank you Christina for all of your warm emails :)
 
 
 
podążam, więc za różowym dinozaurem...
bo jest mi on bliższy niż biały królik...
 kolor ma zdecydowanie fajniejszy :) ...
i uśmiech od ucha do ucha :)
wszystkim tym, którzy tego potrzebują...
polecam gorąco energetyczną moc kolorów...
uwierzcie mi, to działa :) i dużo nie potrzeba, by poczuć się szczęśliwym...
i choć na chwilę zapomnieć o problemach...
a tym wszystkim, którzy chcą kolorowej inspiracji...
polecam książkę Charlotte...
oczu oderwać nie można, tyle kolorów, gadżetów i radości :) ...
 
***
 
 if you need some colors inspirations...
I recommend you Charlotte's book...
so much Rice, colors, fun, happy and magic...
I love it so, so much!! :)
 
 
kochani, mój post nie jest sponsorowany przez RICE...
piszę go, w odpowiedzi na facebookowe zapytania...
 odnośnie kolorowej melaminy z moich zdjęć...
 oraz dlatego, że chciałabym podzielić się z Wami...
tym co lubię, kocham i co mi się podoba najbardziej...
a do tej marki mam zdecydowaną słabość :) ...
 produkty pokazane na zdjęciach kupiłam w Polsce...
większość z nich u Ani:
polecam Wam, gdyż teraz dodatkowo są w super cenach :)
 
***
 
This post is not sponsored by RICE ...
I write it because one of you asked me about colorful melamine...
and I want to share with all of you what I like and love the most....
and this company and their products I really adore...
most of this products I bought in Poland..
some of them here...
 
 
 
a co u mnie?
kochane babeczki, nadal remontowo...
powoli zaczynam marzyć, by móc "normalnie" umyć głowę :)
ale jak to w życiu...
wszystko musi nabrać "mocy urzędowej" :)
więc i ja uzbroiłam się w cierpliwość :)
ściskam Was gorąco!!
wspaniałego i magicznego tygodnia Wam życzę :)
Aga
p.s. dziękuję, że nadal tu zaglądacie...
choć ostatnio mnie tak mało w naszym wirtualnym świecie...
sama Wasza obecność tu i na facebook'u mnie uskrzydla :)
 
***
 
kisses and hugs for all of you
and have a magic and great week! :)
Aga
 


20 komentarzy:

  1. So gorgeous - I love all of the colours in your home. I'm starting to fill mine with happy colours too.

    OdpowiedzUsuń
  2. "Do Przodu idź, żyj kolorowo. Marzenie najpiękniejsze miej!! " Tak mi się przypomniał kawałek starej piosenki. Buziaki Agunia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja Ty kolorowa Kobieto :) Nasze poobdzierane, kolorowe światy to sama radość ...... już samo patrzenie na kubki Rice`a powoduje, że micha mi się śmieje :).......do tego Twoje szydełkowe cuda i nawet najgorsze dni są osłodzone :)
    Niedzielne boziolki Ty moje Słoneczko <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszko! Jaki kolor! Jaka energia! Przepiękne te kubki i wszystko co na pokazujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Like you, I really love chickens on my green jug by Rice!!!! I have even a little tray with them, on a blue background!!!!
    Happy week, xxxxxx Ale
    P.S. : I LOVE COLOURS, !!!!! ;oD

    OdpowiedzUsuń
  6. Agusia, cudowne zdjecia! Rzecz jasna, ze z takimi kolorami zyje sie latwiej :) Trzymam kciuki, by remont lazienki szybko zblizal sie ku koncowi! A te koleczka? Nowy kolorowy (jak inaczej, prawda?) projekt? :) Zycze milych dni!!! Pa, Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. książką mnie zaciekawiłaś, zaraz zajrzę do nety w poszukiwaniu jej wnętrzności ;)
    a kubeczki przekolorowe!! piękne i pasują do Ciebie Aguś :)
    Czyżby za płotem otworzyli fermę kur?? ;/

    ściskam kolorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie cudownie nastrajają kolory na Twoich zdjęciach. Lubię tu zaglądać, bo wiem, że zawsze spotka mnie tu coś miłego dla oka :) Piękne rzeczy w pięknych barwach. Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie i nastrojowo...piękne kolory! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Można pozytywnie zwariować od tej palety kolorów :-) Też uwielbiam Rice i autentycznie zazdroszczę tej dedykacji.. u Ciebie jak zwykle pięknie, i na zdjęciach, i w słowach. Życzę rychłego końca remontu. Pozdrawiam najserdeczniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak u Ciebie jest przytulnie, pozytywnie i kolorowo! Durszlak skradł me serce na całego!

    OdpowiedzUsuń
  12. You are getting more faaaaaaaamous by the day!!!!! Love the colours and what a super T Rex!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniale tak kolorowo! Pastele najlepsze :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://beautyisinthedetails321.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lovely pictures love Rice..

    Love from Susi

    OdpowiedzUsuń
  15. Durszlak jest po prostu boski! Uwielbiam kolory! U mnie też było remontowo (dłuuugo) ale się wreszcie skończyło :D Tak więc życzę w końcu zakończenia prac... :)
    A logo masz cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś pięknego.. jednak uwielbiam piękno materialne! :p

    OdpowiedzUsuń