sobota, 23 sierpnia 2014

jesienna moda

 
 
dziś o szydełkowaniu nie będzie :)
dziś będzie o modzie...
 bo jak każda kobieta
 ubrania, buty i torebki uwielbiam...
  :)
swoją przygodę z modą zaczęłam lata temu
i zajmowałam się nią zawodowo przez 11 lat...
kochałam to!
i dziś przygotowując dla Was małą jesienną sesję...
zdałam sobie sprawę jak bardzo za tym tęsknię!
jak tęsknię za stylizowaniem manekinów...
wybieraniem kolekcji na następny sezon...
czy wreszcie ubieraniem od stóp do głów swoich klientek...
które przeważnie po krótkim czasie...
 zostawały moimi przyjaciółkami czy bliskimi koleżankami :)
w modzie cenię przede wszystkim styl i jakość...
nie idę ślepo za trendami czy markami...
choć rzecz jasna mam i swoje ulubione firmy:
Sisley, Benetton i Zara
Sisley'a cenię za niepowtarzalne fasony,
Benetton'a za jakość i kolory,
a Zarę za cudne kolekcje dla dzieci...
 na dziale dziecięcym kupuję spodnie, sweterki i buty
nie tylko dla swoich dziewczyn, ale głównie dla siebie  
bo mam to szczęście, że mieszczę się w rozmiar na 13-14 lat :)
dzięki temu zawsze mogę pożyczyć coś od córek ...
choć przeważnie to one pożyczają a później "zagarniają" coś ode mnie :)
polecam Wam bardzo przeglądanie działu dziecięcego...
można tam znaleźć prawdziwe perełki :)
do moich ulubionych marek dołączyła też ostatnio
znaleziona na allegro
romantyczna i bardzo kobieca norweska firma
By Ti Mo
pozwoliłam sobie podlinkować i Wam sympatyczną sprzedającą...
tym bardziej, że firma ta jest u nas mało znana a szkoda, bo...
  ubrania są ciekawe, unikatowe i wysokiej jakości...
 bardzo podoba mi się proponowany przez tą markę styl warstwowy :)
lubię też takie zwiewne sukienki w połączeniu z ciężkimi butami
czy swetrem typu oversize :)
och jak widzicie o modzie mogę pisać i pisać ;)
a dziś jak za dawnych lat troszkę też się nią pobawiłam...
wybaczcie, ale nie jestem szafiarką...
 więc nie wiem jakie będą jesienne trendy :) ...
to co dla Was przygotowałam...
to propozycje w stylu jaki preferuję i jaki sama noszę...
może i Wam przypadnie on do gustu :)
lub znajdziecie małą modową inspirację :)
 
 
 
1. sukienka By Ti Mo
2. halka By Ti Mo 
3. szalik Venezia
4. torba Cath Kidston


 
1. sukienka By Ti Mo
2. narzutka By Ti MO
3. torba Sisley
4. buty Bullboxer TK Maxx
 
 


1. sukienka By Ti Mo
2. halka By Ti Mo
3. torba Benetton
4. kamizelka Zara Kids
5. buty Bullboxer TK Maxx
 

 
1. sukienka By Ti Mo
2. halka By Ti Mo
3. torba Benetton
4. kamizelka Zara Kids
5. buty Bullboxer TK Maxx


 
1. sukienka By Ti Mo
2. halka By Ti Mo
3. kamizelka Zara Kids
4. torba Cath Kidston
5. buty Hunter
6. parasol Jackpot

 
1. sukienka By Ti Mo
2. halka By Ti Mo
3.torba Sisley
4. narzutka Niebieska Chata
5. buty Hunter
6. mitenki Niebieska Chata
 

 
1. sukienka By Ti Mo
2. kamizelka Zara Kids
3. torba Miss Sixty TK Maxx
4. buty Dr. Martens
5. szalik Niebieska Chata

 
1. bluzka By Ti Mo
2. kamizelka Zara Kids
3. torba Zara Kids
4. spodnie Zara Kids
5. buty Zara Kids
6. szalik Niebieska Chata


 
1. bluzka By Ti Mo
2. spodnie Zara Kids
3. szalik Venezia
4. płaszcz See By Chloe TK Maxx
5. torba Miss Sixty Tk Maxx
6. buty Bullboxer TK Maxx
7. mitenki Niebieska Chata 
 

 
1. buty Bullboxer TK Maxx
 
 
Ściskam Was kochani gorąco
i wspaniałego tygodnia Wam życzę
:)
p.s zielona narzutka, szary szalik ( możliwe inne kombinacje kolorystyczne)
 i mitenki do nabycia tu:
:)
 
 


23 komentarze:

  1. świetne stylizacje, podoba mi się taki styl

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta biała sukienka:)))fajne stylizacje:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Boskie zdjęcia, pięknie dobrane kolory a stylizacje z 4, 9 i ostatniego zdjęcia absolutnie cudne!Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sesja!!! Mnie się bardzo spodobała sukienka w kratkę wraz z kamizelką:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialne są te stylizacje! Jeśli można to ja poproszę o więcej takich postów :-)
    Miłej niedzieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahh lubię tu do Ciebie zaglądać napatrzyć oczy tymi pięknymi kolorami .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zestawy :-) Wszystkie mi się podobają :-) Sukienki By Ti Mo cudne po prostu :-) Kalosze mają piękny kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne stylizacje! Dla mnie to taki styl mieszkanki wsi, ale takiej mieszkanki właśnie stylowej. Bardzo mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda trochę, że jesienią powiało ale zestawy wszystkie, bez wyjątku ,obłędne, chciałabym w swojej szafie te zielone hunterki i rudą torbę:))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie zestawy mi się podobają;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj wszystko bym zgarnęła!!! Bardzo w moim stylu, a ten zestaw z portkami rewelacja no i te Twoje minetki i szale - rozmarzyłam się -cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepadam za takim stylem ubierania sie. Luzno wygodnie, kolorowo, smacznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aguś super stylizacje......zestaw huntery(w boskim kolorze) + twoja narzutka i mitenki .....fajowy !!!!! Och moja Kochana ciekawie to wszystko ujęłaś .....a o tej norweskiej firmie odzieżowej musisz mi koniecznie opowiedzieć !!!!! Do usłyszenia :)
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam taki luźny, naturalny, ale i też elegancki styl. Super stylizacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacje przepiękne! Nabrałam wiatru w skrzydła. Dziękuje! Proszę o więcej stylizacji, może na okres jesienny i typowo zimowy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zestawienia kolorystyczne rewelacyjne, lekkie z odrobiną jesiennego ciepła na grzbiet.Napewno pozwolę sobie zainspirować się.Nieśmiało ślę zaproszenie do mnie na : d-ugu.blogspot.com Pozdrowienia.Kamila

    OdpowiedzUsuń
  17. To co przygotowałaś jest fantastyczne:)))myślę że niejedna szafiarka może się wiele od Ciebie nauczyć:)))ja prowadzę bloga o tym jak się ubieram(trudno go nazwać szafiarskim czy modowym)i co lubię nosić i podobnie jak Ty cenię sobie styl:))))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Dział dziecięcy :). Też mogę tam co jakiś czas zaglądać. Podobają mi się Twoje stylizacje. Szczególnie te z sukienkami. Tylko, że ja wiecznie marznę... tylko grube rajstopy mogłyby uratować sytuację i to w słoneczny dzień, bo gdy będzie wiało, to nawet i one nie pomogą. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Agniesiu! Obłędne zestawienia:). Uwielbiam taki styl:). Ostatnio zamówiłam sobie podobne kwiatkowe martensy:), a po Twoim poście skusiłam się na zwiewną sukieneczkę by TI MO:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zestawy :), szary z narzutką i torbą Sisleya genialny! Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  21. No tego to ja się nie spodziewałam :-) Piękne inspiracje, tak bardzo jesienne. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń